You and Me

Posted: poniedziałek, 18 października 2010 | Autor: Alex |

Dom Nocy : Nieposkromiona - przeczytane, genialne, godne polecenia. w oczekiwaniu na Ściganą ! :D
mój iPod Touch i lecący na nim Grubson :D
oraz zadania z matmy :(

Robi się coraz zimniej. Z jednej strony chcę juz zimę i śnieg, bo tęsknię za nartami. Ale chętnie pochodziłabym dłużej w spódniczkach i spodenkach.



Wczoraj będąc w tesco znalazłam 2 pary rajtuz, kóre musiałam kupić, gdyż były w bardzo niskiej cenie :D 12 zł? 16 ? baaardzo mało :D


Baaardzo chciałabym odświeżyć bloga, tzn. zmienić wygląd itede. , ale niestety nie mam na to czasu :(( nawet nie mam wystarczająco go, zeby pójść w plener i zrobić porządne zdjęcia a nie w domu, gdzie ciemno i brak dobrego światła :D


Idę zakuwać do dużego sprawdzianu z histori ( :( ) ale jeszcze mój dzisiejszy outfit :D



Moja kasta na tym zdjęciu wyglądała bardzo ale to bardzo niekorzystnie :D



tights F&F dress ATMOSPHERE shoes TOP SECRET jacket STRADIVARIUS bracelets H&M


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy